BREAKING NEWS

Mana suara benggali OKU?


Pengerusi DAP, Karpal Singh didesak segera menyatakan pendirian parti itu berhubung kontroversi penggunaan kalimah Allah dalam kitab Bible versi bahasa Melayu.

Bekas Naib Pengerusi DAP, Tunku Abdul Aziz Tunku Ibrahim berkata, beliau hairan kerana sehingga hari ini, Karpal tidak tampil menyatakan pendirian parti itu berhubung perkara tersebut.

"Adakah Karpal mendiamkan diri kerana diarah senyap, takut atau sengaja mahu lari daripada tanggungjawab memberi sebarang penjelasan tentang perkara ini? Ini adalah isu yang sangat besar.

"Bukankah Karpal seorang pemimpin yang tegas dengan pendirian beliau serta parti? Mengapa kini mendiamkan diri? Guan Eng telah mencetuskan keadaan tidak harmoni dengan sengaja mencampuri urusan politik dan agama dan menjadi tanggungjawab beliau memperbetulkan keadaan," katanya ketika dihubungi di sini hari ini.


p/s: Berani ke Benggali OKU tu bagi kenyataan..? Tercirit Pok Nik nanti kalau Karpal wheelchair tu bukak mulut beb... Hahahahaha...

Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online